Cucumis - שירות תרגום מקוון חינם
. .



שנת 2006 שמחה!


1 ינואר 2006
שנת 2006 שמחה לכל המבקרים ב cucumis.org visitors

מה השתנה מאז הכניסה האחרונה?
- Cucumis.org גדל מהר ועכשיו הוא מונה יותר מ 1900 חברים ובערך עוד 20 חברים חדשים בכל יום. שפות חדשות רבות נוספו לממשק של cucumis.org : סינית, עברית, שוודית ופורטוגזית ברזילאית. תודה רבה למנויי cucumis.org אשר תרגמו זאת.

- ענף הפרויקטים הוקם ועובד, אבל אף אחד אינו יודע איך הוא עובד. הוא מוקדש בעיקר למומחי הרשת אשר רוצים לתרגם את אתרי האינטרנט שלהם. הם יכולים למסור טקסטים שלהם לתרגום ב cucumis.org ולהזמין את האורחים שלהם לתרגם ב cucumis.org. האתר cucumis.org יקבל חברים חדשים ומומחי הרשת ינצלו את היתרון של מנוע התרגום של cucumis.org ואת הכישורים של חברי cucumis.org.

- סניף של התוכנית פותח כדי לתגמל את אלו אשר יצרו לינק לאתרי האינטרנט האישיים או לבלוגים שלהם כדי לדבר על cucumis.org. במקום להשתמש בכתובת הרשת הקלאסית http://www.cucumis.org/ אתה יכול להשתמש בכתובת זו: http://www.cucumis.org/translation_1_w/p_in_2136.html.. כל תרגום אשר נעשה ע"י חבר אליו שלחת ל cucumis.org דרך כתובת זו, יזכה אותך ב5 נקודות נוספות( 5 אחוז ממחיר התרגום). ישנו גם לינק לענף דומה עבור מומחי הרשת, אשר מטפלים בפרויקט ב cucumis.org כדי להזמין את האורחים שלהם לתרגם את אתר האינטרנט שלהם ב cucumis.org, עם אותם היתרונות:
http://www.cucumis.org/translation_1_w/p_in_myProjectId.html.

מילון Babylon הרב לשוני הוסף בדפי התרגום בתחתית תפריט הצד. זהו כלי יעיל מאוד ואיננו מפריע כלל.

- מנוע ויקי הותקן. חלקים מן הממשק, הפרטים והשיעורים של cucumis.org כיצד יש להשתמש באתר, הינם משובצים במאמרי ויקי. מאמרי ויקי הינם גמישים יותר מתיקי השפה של ממשק cucumis.org, שכן הם ניתנים לעריכה על ידי כל חבר בכל עת. מאמרי הויקי של הממשק של cucumis.org יכול להיות מתורגם מ עמוד הבית של התרגומים על ידי שימוש בלינק "רשימה של [ויקי] תרגומים לעשייה או עידכון"

- עתה ניתן לשלוח הערות על כל חלקי האתר, כולל חדשות או מאמרי ויקי.

מה בהמשך?

- ענף לימוד השפות נמצא עתה בפיתוח. כל חבר של cucumis.org יהיה מסוגל ליצור שיעור ויקי על השפה האהובה עליו.

- יישומי ג'אבה או פלאש יפותחו, כדי ליצור הדמיות עבור שיעורי השפות.

- אינני מבין מדוע היחס של חברים העושים לפחות תרגום הינו כה קטן...אולי אני צריך לשפר את הממשק ואני זקוק לפידבק שלכם לשם כך...


נשלח על ידי cucumis - תורגם על ידי ittaihen

הודעה אחרונה

מחבר
הודעה

2 ינואר 2006 15:34

laura79
מספר הודעות: 1
Buon 2006!!!

29 ינואר 2019 09:11

luciham20
מספר הודעות: 9
I am a devotee of your website. Keep up the good work. crazy games unblocked